erer erer .

erer

ارسال برنامه با بلوتوث

ارسال برنامه با استفاده از فناوري بلوتوث يكي از راه‌هاي محبوب براي اشتراك گذاري برنامه‌ها و فايل‌هاي كاربران در دستگاه‌هاي همراه است. با اين روش، كاربران مي‌توانند برنامه‌ها و فايل‌هاي خود را به ديگر افراد ارسال كرده و آنها را در دستگاه‌هاي مختلفي كه دارند، نصب كنند.

براي ارسال برنامه با استفاده از بلوتوث، ابتدا بايد مطمئن شويد كه دو دستگاه كه قصد ارسال و دريافت برنامه را دارند، فعاليت بلوتوث را فعال كرده باشند و از يكديگر قابل مشاهده هستند. سپس، بر روي دستگاهي كه برنامه قصد ارسال آن را داريد، به تنظيمات بلوتوث رفته و گزينه ارسال (Send) يا به اين منظور از برنامه‌هاي مناسبي كه قابليت ارسال فايل را دارند، استفاده كنيد.

با فعال شدن حالت ارسال، برنامه به دنبال فايل يا برنامه‌اي كه مي‌خواهيد ارسال كنيد، مي‌گردد. برنامه را انتخاب كرده و اجازه دهيد تا فرايند ارسال آغاز شود. در اين مرحله، دستگاه شما به دنبال دستگاه‌هاي ديگري مي‌گردد كه در دسترس هستند و مي‌توانند برنامه را دريافت كنند.

بعد از پيدا كردن دستگاه مقصد، فرايند ارسال آغاز مي‌شود و برنامه به طور خودكار به دستگاه مقصد ارسال مي‌شود. اگر دستگاه مقصد اين برنامه را قبول كند، فرآيند ارسال تكميل مي‌شود و برنامه به دستگاه مقصد منتقل مي‌شود.

در نهايت، براي نصب برنامه كه به دستگاه مقصد رسيده است، مي‌توانيد به فايل‌هاي دريافتي برويد و برنامه مورد نظر را پيدا كرده و نصب كنيد. به طور معمول، برنامه‌هايي كه از منابع ناشناخته نصب مي‌شوند، نياز به مجوز نصب از منابع ناشناخته دارند كه با تاييد كاربر، اين مجوز صادر مي‌شود و پس از آن مي‌توانيد برنامه را نصب كنيد.

با استفاده از فناوري بلوتوث، اشتراك گذاري برنامه‌ها و فايل‌ها بين دستگاه‌هاي همراه به سادگي امكان‌پذير است و به كاربران اجازه مي‌دهد تا به راحتي از برنامه‌هاي مورد نظر خود استفاده كنند بدون نياز به اتصال به اينترنت يا استفاده از كابل‌هاي پيچيده.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۴:۰۲ توسط:fdd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :